Campagne Management

Combineer campagnes en kanalen

Hoger rendement

Hoe zou u het vinden als er een maximaal rendement uit uw campagnes gehaald wordt? Niemand kan vooraf weten wat het resultaat van een campagne gaat worden. Dus ongeacht hoeveel kennis en ervaring er ook is: elke campagne is toch weer een gok!

Daarom is het belangrijk dat een campagne gevolgd wordt, en waar nodig bijgestuurd wordt. Vervolgens goed analyseren (hebben we de doelstellingen bereikt?), en wat kunnen we eruit leren. Ten slotte deze punten toepassen in de volgende campagne.

Campagne management in de praktijk

Campagne management is een doorlopend proces. Door continue alle campagnes te blijven monitoren, kan men leren van de resultaten, en tijdig bijsturen wanneer er een trendbreuk zichtbaar wordt.

De uitdaging zit vooral in de onderlinge relatie tussen campagnes via verschillende campagnes. Hoe helpt een bericht op Facebook of LinkedIn om het aantal bezoekers op uw website te vergroten. En welke impact heeft uw email nieuwsbrief op een tijdelijke actie? Juist de onderlinge samenhang zorgt voor een hoger rendement.

Stappenplan

Campagne management is een continue proces van bedenken, opzetten, uitsturen, analyseren, verbeteren, opnieuw analyseren, weer aanpassen, enz, enz. Zo kan men testen en ontdekken wat meer rendement oplevert, en wat minder. Daardoor kun je steeds verder optimaliseren. Zonder dit proces kan met nooit tot het optimale resultaat komen.

Door campagnes nauwkeurig te managen verhoogt men het rendement van al deze campagnes. Meer impact en lagere kosten. Het kost wat moeite, maar het levert veel meer op. En Fairweb kan u daarbij helpen.

Lees meer over onze Marketing Consultancy.

Wilt u hoger rendement uit uw campagnes halen?

Bel ons: 010 – 429 31 10

Direct Contact

Vragen of opmerkingen? Laat het ons weten!

Not readable? Change text. captcha txt