Multichannel-Campagnes

Uw boodschap via meer kanalen

Meer impact

Een goede campagne kan veel effect hebben. Maar als een boodschap tegelijk over meerdere kanalen bij uw doelgroep terechtkomt, is de impact veel groter.

Herhaling

Multichannel-Campagnes zijn campagnes waarbij men dezelfde boodschap via verschillende kanalen naar dezelfde doelgroep stuurt. Hiermee vergroot je de kans dat de boodschap wordt gezien, en dat deze beter blijft hangen.

Herhaling is nog steeds een machtig hulpmiddel om een boodschap over te brengen. Sterker nog, denkt u echt dat uw boodschap overkomt door deze één keer uit te sturen?

Meerdere contactmomenten en via verschillende kanalen/media zorgen ervoor dat uw boodschap beter wordt overgedragen. Daardoor haalt u een hoger rendement uit uw campagne. Maar om dit te realiseren, vergt het wel een goede organisatie. Wij weten hoe dat moet.

Waar moet u op letten?

Bij Multichannel-campagnes gaat het vooral om synergie: laat verschillende boodschappen elkaar versterken. Dus niet klakkeloos dezelfde content in verschillende kanalen gebruiken, maar pas de boodschap en/of de tone-of-voice aan, aan het kanaal. Zo kunt u bijvoorbeeld wat informeler zijn op Social Media. En vollediger, meer gedetailleerd op uw eigen website.

Ook het gebruik van verschillende beelden is mogelijk, maar hou wel het thema vast. Er moet duidelijk een link zijn tussen de verschillende boodschappen.

Meer weten? Lees meer over onze Marketing Consultancy

Advies over Multichannel Campagnes? Bel ons: 010 – 429 31 10

Direct Contact

Vragen of opmerkingen? Laat het ons weten!

Not readable? Change text. captcha txt